Tuesday, October 13, 2009

V2 SILVER LIPSTICK

Cantik adalah satu perkara yang subjektif. Penilaian seseorang terhadap individu lain mengenai kecantikkan juga berbeza-beza. Bagaimana anda menilai kecantikan yang ada pada diri sendiri? Benarkah solekan dijadikan peranan terpenting dalam penampilan.

Gincu adalah salah satu kit solekan yang paling penting. Pilihan warna gincu yang sesuai menjadikan penampilan bibir tampak lebih cantik dan seksi. Selain memilih warna gincu yang sesuai dengan warna kulit, warna pakaian juga perlu diambil kira.

Jadi, bagaimana mendapatkan bibir yang cantik dan seksi tanpa anda perlu berbelanja lebih untuk tampil lebih cantik menawan di samping memelihara syariat Islam?


Inilah dia.... "GINCU V2 SILVER LIPSTICK"



Apakah Ciri dan Faedah Gincu V2 Silver Lipstick ini?

Mengapa anda perlu mendapatkannya?


1 ) Ia adalah produk pertama yang diilhamkan bebas daripada logam Plumbum (Lead) yang ternyata menyumbang ke arah kerosakan struktur bibir yang serius.

2) Ia juga produk pertama yang dirumus daripada Aloe Vera dan susu kambing untuk menggantikan ‘Gelatin’ atau 'LEMAK BABI'.
3) Rumusan Aloe Vera diadun untuk melembut, melembap dan melicinkan bibir anda bagaikan sutera supaya anda selesa memakainya setiap hari.

4) Rumusan susu kambing pula untuk mengelakkan bibir yang kering dan mengelupas serta mengurangkan tanda-tanda kekeringan dan penuaan yang ketara.

5) Mengandungi antioksidan iaitu Vitamin E untuk membentuk perintang pelindung daripada unsur-unsur persekitaran yang merosakkan dan juga mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Apabila digunakan secara kerap, bibir dapat dirapi dengan baik serta menghasilkan bibir yang tampak lebih licin dan lebih muda.

6) Warnanya yang mengandungi pigment yang telah dirawat khas untuk memberikan warna yang kelihatan pekat lagi tepu serta kekal berada di tempat ia disapu. Ia dapat mengekalkan warna serta tahan lebih lama untuk penampilan yang segar bagaikan "baru disapu".

Harga seunit : RM16.90

~Selalunya apabila kita hendak solat, kita perlu mencuci atau membuang habis lipstick di bibir semasa mengambil wuduk. Tetapi kadangkala kesan merah masih sukar ditanggalkan. Begitu juga dengan V2 Lipstick, anda hanya perlu membuang minyaknya dahulu kerana warna merahnya agak sukar ditanggalkan kerana telah sebati dengan kulit. Tetapi ini bergantung juga dengan bibir anda dan berapa lama anda telah memakainya. Ini dibolehkan mengikut syarat wuduk kerana ia telah dijamin HALAL tetapi tidaklah digalakkan.~




Serlahkan bibir anda dengan pilihan warna yang popular seperti RED HOT, BROWN dan SILKY ROSE. Warna-warna terang ini lebih sesuai untuk mereka yang berkulit sawo matang atau gelap. Mereka yang berkulit cerah juga tidak terkecuali kerana warnanya agak terang, tidak berkilat dan sedikit kering 'matte'.










Warna "RED HOT" adalah merah terang dan tidak berkilat. Warna popular ini sesuai untuk mereka yang mengemari warna terang dan berkulit sederhana cerah.














"SILKY ROSE" berwarna merah jambu terang dan tidak berkilat.Sesuai untuk wanita yang mengemari warna terang dan yang berkulit sederhana cerah.













Warna popular "BROWN" adalah warna maroon terang yang tidak berkilat. Ia lebih sesuai untuk mereka yang berkulit sawo matang atau gelap. Wanita yang mengemari warna terang juga sesuai dengan warna ini.










"NATURAL MAGIC" pula untuk mereka yang mengemari gaya ringkas, aktiviti lasak dan mahu cepat kerana warna gincu ini akan berubah mengikut suhu badan atau tekanan darah anda. Biasanya ia akan bertukar ke warna 'pink' lembut. Sesuai untuk semua warna kulit.






Untuk kilauan bibir kian terserlah, peminat trend terkini yang tampak mewah, versatil dan teksturnya seperti satin, berkilat dan metalik, warna ROYAL PINK, RICH CORAL dan SATIN PEACH amat sesuai untuk anda. Warna -warna lembut seperti ini sesuai untuk mereka yang berkulit putih atau cerah.









Warna "ROYAL PINK" untuk wanita yang mengemari gaya yang tampak mewah,versatil dan berkilat seperti satin. Warna 'pink' lembut amat sesuai untuk mereka yang berkulit cerah.












Untuk bibir nampak berkilau dengan warna lembut, "RICH CORAL" ialah warna 'merah bata' trend terkini yang sesuai untuk mereka yang berkulit cerah dan mengemari warna-warna lembut.















Untuk wanita yang mengemari gaya Natural seperti tidak memakai lipstick tetapi mahu menjaga bibir, "SATIN PEACH" amat sesuai untuk anda. Ia berwarna coklat lembut tetapi berkilat.







Untuk berbagai info bahaya gincu yang diimport sila layari http://www.gincu-halal.com
atau


~~~Kaedah Pembelian V2 Cosmetics~~~

1) Isikan dahulu 'Borang Tempahan/Info Pembayaran'
2) Saya akan reply anda dalam masa 48 jam.
Jika tidak sila hubungi saya di 013-4268676 untuk keterangan lanjut.

Kaedah Pembayaran yang diterima ialah:
1) Bayaran secara tunai (untuk yang ambil sendiri)
Anda boleh mengambil sendiri produk V2 Cosmetics yang diinginkan di : Block A, Qtrs PBAPP, Jalan Bertam 1, Bertam,13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.

2) Memindah/mendeposit amaun menerusi mesin ATM atau laman web perbankan (internet banking) .
Transaksi perlu dibuat mengikut butiran di bawah.
Sila pilih akaun yang memudahkan anda.

Bank : MAYBANK
No.Akaun : 157410092309
Nama : NOORAZAH BINTI OTHMAN

Bank : CIMB BANK
No.Akaun : 0704-1096577-52-8
Nama : NOORAZAH BINTI OTHMAN

Bank : PUBLIC BANK
No. Akaun : 4-4054582-12
Nama : NOORAZAH BINTI OTHMAN

Bank : BANK ISLAM
No. Akaun : 07043020219139
Nama : NOORAZAH BINTI OTHMAN

CAJ COURIER:
Saya menawarkan khidmat Courier kepada mereka yang jauh dengan menggunakan khidmat ABX Courier dan Poslaju mengikut kawasan yang bersesuaian.

Tracking No akan diberi dan anda boleh check status parcel anda di web ABX Express @ Poslaju Express. Jadi , parcel anda tidak mungkin hilang dalam perjalanan ke tempat anda nanti.

Caj Courier untuk Semenanjung Malaysia ialah RM6.00 dan RM12.00 untuk Sabah & Sarawak. (Ini semua bergantung kepada berat bungkusan yang anda tempah)

~Anda dialukan untuk mengajukan sebarang pertanyaan atau kemusykilan menggunakan 'Borang Pertanyaan' dibawah atau sms saya di 013-4268676.

Jika borang-borang dibawah tidak dapat dihantar, sila isi maklumat kemudian copy dan paste format dan emailkan ke v2cosmetics@gmail.com kerana berkemungkinan masalah server sedang berlaku ~

###Sekiranya ingin bertanya mengenai stokis/dealer berdekatan tempat anda, sila hubungi pejabat 04-4228828###

***Terima Kasih***

Ada Pertanyaan? Sila Gunakan Borang ini.

(Sebarang pertanyaan anda hanya akan dijawab dgn email kecuali diminta reply melalui sms. Sila check mail inbox yg telah anda daftar disini)
Nama:
Alamat Email:
Soalan/Pertanyaan:

Free email forms

Borang Tempahan / Info Pembayaran

E-mail Address: *
Nama Anda *
Alamat Penghantaran *
No.Telefon *
Alamat Email *
Nama Produk Yg Ditempah *
No.Rujukan Transaksi *
Bank Penerima *
Tarikh *
Masa *
Amaun RM *
Mesej Lain

* RequiredCreate Contact Forms